Trendovi, izazovi i prilike koje donose online platforme za dostavu hrane za restorane
U četvrtak, 14. oktobra, od 20.00 časova na FB stranici kompanije m:tel pratite najnoviji meetup događaj koji vam donosi sve zanimljivosti o digitalizaciji restoranske industrije o kojoj će nam pričati suosnivač Bitebell-a, platforme koja između ostalih sarađuje sa imenima kao što su Glovo, Wolt, B master, Lavu.
Dostava hrane procvjetala je i prije pandemije, u pandemiji je doživjela bum, a nakon normalizacije situacije očekuje se dalji rast ove industrije.
Sve veći je udio platformi za naručivanje i dostavu, koji restoranima ali i preduzećima iz drugih sektora nudi kompletnu uslugu od narudžbe do dostave, a nastaju i novi poslovni modeli, poput virtuelnih kuhinja.
Ovi trendovi pred restorane stavljaju nove izazove u vezi sa uključivanjem dostave kao jednog od kanala distribucije, a posebno dostave putem platformi za naručivanje. Koji su to izazovi i koje su koristi od automatizacije ovih procesa za restorane? Šta restorani mogu i treba da urade kako bi bili uspješni u online takmičenju za kupce? Kuda vode trendovi online naručivanja i dostave?
Odgovore na ova pitanja daće nam Željko Bošnjak, suosnivač Bitebell-a, platforme za automatizaciju sistema narudžbi i dostave hrane preko online platformi za restorane, a u okviru još jednog m:tel Playground meetup-a.
On je stručnjak za digitalni marketing u restoranskoj industriji te kreator digitalnih rješenja za restorane, povezivanje sa kupcima i upravljane sistemima narudžbi putem online servisa za dostavu. Ujedno je i suvlasnik dva atraktivna virtuelna prehrambena brenda LOHA i El Camion loco, u okviru NOM Kitchens.