Može li Hinge postati ozbiljan konkurent Tinderu

Izvještaji koje je objavila kompanija Match Group ukazuju da sve više mladih radije bira Hinge nego Tinder.

Obje aplikacije za upozvanje su u vlasništvu te kompanije, tako da izvještaj pokazuje realnu sliku prema kojoj su mladi spremniji da plate usluge Hinge-a. To potvrđuje da su mlađi korisnici više su zainteresovani za ozbiljne, duge veze, umjesto za avanture, po kojima je poznat Tinder.

Otkako se pojavila, aplikacija Hinge stekla je popularnost među korisnicima koji traže veze, a ne samo kratku zabavu. Mnogi od njih pripadaju Generaciji Z i milenijalcima.

Izvještaj o zaradi za prvo tromjesečje pokazuje da se Tinder-ova baza pretplatnika korisnika smanjila već šesti kvartal zaredom. S druge strane, Hinge je zabilježio rast korisnika koji su spremni da plate korištenje aplikacije.

Tinder je u prvom tromjesečju ove godine imao 10 miliona korisnika koji plaćaju, što je smanjenje od 9% u odnosu na 2023. U međuvremenu, Hinge sada ima 1,4 miliona korisnika koji plaćaju, što je povećanje od 31% u odnosu na 2023. godinu.

“Dok se Tinder bori da zadrži pretplatnike, Hinge ‘prijeti’ da postane posao sa prihodom od milijardu dolara”, izjavila je CEO Bernard Kim.

Iako Tinder još ima mnogo više korisnika nego Hinge, ako se situacija nastavi razvijati na ovaj način, u korist Hinge-a, u skoroj budućšnosti mogao bi biti potisnut.