Meta Ray-Ban naočare za sunce sada ne samo da nude impresivne funkcije vještačke inteligencije već i djeluju kao vaš lični turistički vodič. U beta verziji, one mogu prepoznati znamenitosti na različitim lokacijama i pružiti vam dodatne informacije o njima.
Endrju Bosvort, glavni tehnološki direktor kompanije Meta, demonstrirao je ovu funkciju na Threads društvenoj mreži. Fotografije poznatih lokacija u San Francisku bile su upotpunjene opisima koje su pametne naočare obezbijedile, uključujući objašnjenja zašto je Golden Gate most narandžast i istoriju Viktorijanskih kuća poznatih kao “oslikane dame”.
Mark Zakerberg je, takođe, demonstrirao nove mogućnosti naočara putem Instagram-a, prikazujući video snimke snimljene u Montani. Naočare su koristile zvuk za verbalno opisivanje dijelova Stjenovitih planina i istorije Ruzveltovog trijumfalnog luka.
Ova funkcija je najavljena prošle godine na Meta Connect događaju kao dio novih “multimodalnih” mogućnosti koje omogućavaju naočarima da odgovaraju na pitanja na osnovu okoline korisnika. Sada, sve Meta pametne naočare imaju pristup informacijama u realnom vremenu, što je omogućeno djelimično pretragom Bing-a.
Funkcija turističkog vodiča za Meta Ray-Ban naočare za sunce dio je kompanijskih funkcija sličnih Google Lens opcijama, koje omogućavaju korisnicima da postave vještačkoj inteligenciji pitanja o onome što vide kroz naočare. Ona je trenutno dostupna u Meta programu za rani pristup opcijama.