LinkedIn ulazi u gejming priču

LinkedIn je zaista uveo igre.

Popularna društvena mreža usmjerena na posao i zapošljavanje sada ima prostor za zabavu.

Kompanija je pokrenula LinkedIn Games nakon testiranja ranije ove godine, tako da su korisnicima sada dostupne tri jednostavne, besplatne igre. Riječ je o igrama Pinpoint, Crossclimb i Queens, koje su dostupne i za desktop i za mobilnu verziju servisa.

Korisnicima je dozvoljeno da svaku od njih odigraju jednom dnevno, a imaće i pristup informacijama ko je još sa njihove mreže igrao te igre i kakvo je stanje na rang listi. Korisnici, takođe, mogu podijeliti svoje rezultate direktno na platformi.

Sve tri igre su dostupne u okviru LinkedIn News i My Network sekcije na desktopu i My Network taba na mobilnim uređajima.

Iz kompanije navode da je cilj uvođenja igara da korisnicima pruže kratku mentalnu pauzu dok su na platformi. Naravno, mnogi će se možda upravo zbog igara duže zadržavati na mreži, što je takođe jedan od ciljeva kompanije.