LinkedIn, popularna platforma usmjerena na zapošljavanje, testira vertikalni video feed u mobilnoj aplikaciji.
Ovu novu opciju, koja je u ranoj fazi testiranja i još nije dostupna svima, primijetio je insajder, a da je zaista tako LinkedIn je potvrdio za Tech Crunch.
Nova funkcija je smještena u navigacionoj traci aplikacije u novoj kartici “Video”. Nakon što je dodirnu, korisnici će biti preusmjereni na okomiti feed sa kratkim video snimcima gdje mogu prstom listati različite sadržaje.
Korisnici mogu lajkovati, dijeliti i komentarisati taj sadržaj. Prema navodima iz kompanije, nova opcija namijenjena je za objavljivanje poslovnog sadržaja. To znači da korisnici mogu očekivati da će vidjeti video snimke sa savjetima za unapređenje karijere, mišljenja stručnjaka u industriji, analize, savjete za traženje posla…
Iz platforme u vlasništvu Microsoft-a navode da video snimci postaju jedan od formata pomoću kojih korisnici najradije uče od profesionalaca i stručnjaka. LinkedIn bi u budućnosti mogao razmisliti o tome da omogući kreatorima da zarađuju od svojih video sadržaja, što bi potaklo kreatore da još više dijele svoje video snimke u aplikaciji.
Ovim potezom LinkedIn se pridružuje Instagram-u, Snapchat-u, YouTube-u i TikTok-u, čiji su video feedovi kratkog formata sve popularniji.