LinkedIn ima nove opcije za zaštitu i verifikaciju naloga

LinkedIn je ranije uveo nove funkcije verifikacije i zaštite naloga kako bi korisnicima pružio dodatnu sigurnost i integritet na ovoj profesionalnoj mreži. Verifikacija naloga putem dvofaktorne autentifikacije, te opcija povratka računa u slučaju hakovanja najvažnije su novine. Takođe je uveo upozorenja za poruke koje mogu izgledati kao prevare, što je posljedica opasnosti koja se javlja zbog niza lažnih naloga na sajtu.

Najnovije zaštitne funkcije se fokusiraju na zaštitu korisnika od sumnjivih oglasa koji nose rizik. Ova inicijativa ima za cilj smanjenje mogućnosti prevare i zloupotrebe na platformi, kako bi se ljudima koji traže posao ukazalo da imaju posla sa stvarnim kompanijama i poslovima.

Jedna od ključnih novina je poboljšana tehnologija filtriranja oglasa. LinkedIn će primjenjivati napredne algoritme i analitiku kako bi identifikovao i blokirao sumnjive oglase koji mogu sadržavati lažne ili prevarne informacije.

Pored toga, LinkedIn će omogućiti korisnicima da prijavljuju sumnjive oglase direktno putem platforme.

LinkedIn može da vidi profile sa lažnim fotografijama koje je kreirala AI, a uz pomoć funkcije “About This Profile” biće moguće provjeriti kada je profil kreiran i posljednji put ažuriran, a korisnici će dobijati obavještenje ako poruka od njih traži da pređu na drugu platformu, jer to ponekad može biti znak prevare.