Zahvaljujući razvoju tehnologije, više ništa ne mora biti onako kako izgleda. To dokazuje i partnerstvo modne kuće Levi’s sa AI kompanijom Lalaland.ai.
Naime, čuveni proizvođač farmerica odlučio je da žive modele zamijeni virtuelnim, ali toliko uvjerljivim da kupci neće ni primijetiti razliku. Kompanija Lalaland.ai kreiraće lažne manekene koji će nositi Levi’s odjeću na digitalnim i štampanim prezentacijama i katalozima.
Pored toga što će ovaj korak ostaviti bez posla mnoge modele, kupci u komentarima na ovu vijest navode da će to pomalo uticati na njihov sud da li odjeća sa fotografije zaista dobro pristaje ljudima, s obzirom na to da će znati da osoba koju gledaju na fotografiji i kojoj neka “krpica” savršeno pristaje zapravo ne postoji.
Iz Levis’a poručuju da AI manekeni vjerovatno nikada neće potpuno zamijeniti one prave, te da ovim potezom neće ljudima nametnuti nedostižne ideale, nego upravo suprotno, proširiti spektar modela sa različitim tjelesnim karakteristikama, koji će na najbolji način predstavljati njihovu robu na webshopu.
Zanimljivo je da se posljednjih mjeseci, od pojave četbota Chat GPT, sve češće govori o tome koja bi zanimanja najprije mogla zamijeniti vještačka inteligencija, ali modeli i manekeni nisu bili među njima. Izgleda da je to bila loša procjena, bar kada su u pitanju oni koji na ovaj način predstavljaju modne kuće.
U svakom slučaju, mora se priznati da je potez brenda Levi’s zanimljiv i inovativan, a kakve će biti njegove posljedice ostaje da vidimo.