Twitter je najavio promjenu u obavještavanju korisnika još u 2018. godini, uvodeći šaljive i duhovite poruke.
Ashley Tyra koja radi u kompaniji, bila je zadužena da informaciju o promjeni komunikacije na Twitter-u objavi na ovoj društvenoj mreži. Zajedno sa drugim uposlenicima, kreirala je više od 60 ideja prije one koja je zvanično izašla.
“Ukidamo Fleets 3. avgusta, radimo na nekim novim stvarima. Žao nam je ili nema na čemu”, riječi su kojima su obavijestili svojih 60 miliona korisnika.
Iza svega stoji mali tim uvijek budnih uposlenika koji upravljaju s preko 200 kompanijinih naloga. Njihove postove svakodnevno vidi i do 20 miliona ljudi.
U početku su bili skeptični i morali su da se odvaže na ozbiljan rizik. Međutim, zajednica je svesrdno podržala rečenicu “Žao nam je ili nema na čemu” koja je postala viralna. Printali su je na majicama, a iz kompanije su dodatno motivisali kreativce da ispoljavaju kvalitetan sadržaj bez obzitra na norme i standarde.