Na društvenim mrežama se može zaraditi, to smo vidjeli u slučaju poznatih ličnosti ili su to prosto influenseri, ljudi koji svojim objavama na društvenim mrežama imaju veliku pažnju pratilaca.
Oni, naravno, pokupe velike poslove sa velikim klijentima, a šta ostaje ostalima, koliko novca zaista možete zaraditi na Instagram-u i koji korisnici utiču na to?
Odgovor nije jednostavan jer mnogo faktora utiče na njega, od tržišne oblasti, preko broja pratilaca, načina monetizacije, stope angažmana i kvaliteta objave na kraju.
Zapravo, najvažnije je da nije u pitanju samo broj pratilaca.
Mnogi smatraju da je broj pratilaca jedini faktor koji dolazi u obzir za plaćanje sponzorisanih objava i slično. Međutim, to nije istina.
Influenseri sa manje pratilaca uz visok angažman, što utiče na vidljivost proizvoda i prodaju, zarađuju više kada brendovi plaćaju na osnovu njihovog nivoa angažmana.
Stopa angažmana na Instagram-u je određena kao matematička definicija, tako što se broj lajkova i komentara podijeli sa brojem objava, pa pomnoži sa 100. Što je stopa viša, može se zaključiti da pratioci slijede i prihvataju ono što taj influenser preporučuje. Smatra se da će takvi pratioci u bliskoj budućnosti postati kupci, a to je zapravo cilj.
Društvene mreže su postale naša životna svakodnevica, a sedam od 10 ljudi se okreće društvenim mrežama kada odlučuje što će kupiti. Zapravo, oni žele mišljenje ljudi koji su mu bliski i kojima vjeruju, a sada su to sve više virtuelni prijatelji, dok se ta komunikacija ranije obavljala uživo.
Ljepota, moda, zdravlje, fitnes, putovanja, posao, životni stil i luksuz trenutno su neke od najpopularnijih niša. Postoji mnogo robnih marki u tim oblastima koje pomažu u stvaranju puno sadržaja i uspješnom unovčavanju istog.