TikTok aplikaciju preuzelo je više od dvije milijarde korisnika, a po raznim statističkim podacima ova mreža je brzo uspjela prestići etablirane aplikacije kao što su Facebook, Instagram i YouTube.
Na ovu mrežu koja drži pažnju ovolikog broja ljudi potrebno je ozbiljno računati kada razmišljate o promociji svog biznisa. Na našim prostorima je pravo vrijeme da pozicionirate svoj brend, dok su drugi nadobudno razmišljali kako je TikTok neozbiljan prostor za klince.
Ono što je osnovno jeste da morate napraviti vlastiti kanal i putem njega prenositi relevantne video zapise, povezivati se sa influenserima kako bi se predstavili široj publici, te za odgovarajuće stvari platiti oglašavanje na TikTok-u.
Oglašavanje je u testnoj verziji, ali je jasno da to ima veliki potencijal. Naravno, iskoristite organski sadržaj sa TikTok oglašavanjem, kao što to čine oni kojima ide dobro na ovoj mreži. Jedno od prvih pravila koje ističu stručnjaci za marketing na društvenim mrežama je: „Ne pravite reklame! Pravite TikTok!“. I kad vidite da nešto prolazi, pogurajte to plaćenom reklamom.
Takođe, uklopite se u okruženje. Potrebno je praviti kratke i zabavne snimke, kao što to rade i ostali. Koristite Smart Video Soundtrack, besplatan kreativni alat koji nudi TikTok i koji automatski kombinuje odgovarajuću muziku sa vašim video zapisom.
Možete kreirati profesionalni video uz Video Templates alat koji vam nudi TikTok, koji omogućava izradu video oglasa brže i jednostavnije od većine ostalih platformi.
Za puni uspjeh, potrebno je da vi stvarajte vijesti i trendove. #HashtagChallenges su sjajan način promocije, a zapažene kampanje su imali Samsung, BMW i Ralph Lauren.