Primjena sporazuma o ukidanju rominga u regionu Zapadnog Balkana podrazumijeva da korisnici iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Albanije od 1. jula mogu nesmetano da komuniciraju u jednoj od ovih pet zemalja u romingu kao kod kuće.
Usluga je dostupna svim korisnicima kompanije m:tel. Prelaskom u neku od mreža operatera iz pomenutih zemalja nastavljate da unutar tih zemalja komunicirate kao da ste u matičnoj mreži u svojoj zemlji.
Prije nego što otputujete provjerite samo da li je vaš uređaj podešen za nesmetani rad na putovanju i šta za vaš tarifni paket predstavlja ova pogodnost.
Šta to znači kada želite da koristite mobilni internet?
1. Za početak, ukoliko ne znate koliko vaš tarifni paket (prepaid ili postpaid) ima bonusa za mobilni internet, provjerite to putem sajta www.mtel.ba ili pozovite kontakt centar (0800 50 000 – postpaid, 066101010 – prepaid, 0800 50 300 poslovni korisnici).
2. U podešavanjima na vašem telefonu, u mobilnim podacima provjerite i korigujte APN. Za postpaid korisnike APN je mtelsmart, a za prepaid korisnike je mtelfrend.
3. Provjerite da li ste na svom uređaju uključili uslugu prenosa podataka u romingu, možda ste je nekad deaktivirali, pa je sada vrijeme da je aktivirate.
4. Pozivom m:tel kontakt centra 0800 50 000, provjerite da li ste u prethodnom periodu zatražili od vašeg operatera da vam isključi uslugu mobilnog interneta, odnosno prenosa podataka u romingu.
5. Kada izađete iz matične mobilne mreže, a nalazite se u jednoj od navedenih zemalja u regionu Zapadnog Balkana, prenos mobilnih podataka treba da ostane uključen, preporuka je da podesite automatsko pretraživanje mreže. Ukoliko ste pratili prethodne korake, mobilni internet koji imate u svom paketu, a koji je predviđen za korišćenje u zemljama Zapadnog Balkana, možete da koristite bez straha o nepredviđenim troškovima.
6. Kada iskoristite primjenjivu količinu mobilnog interneta koju imate u svom paketu, dobićete SMS poruku o potrošenoj količini prenosa podataka u MB u romingu u regionu Zapadnog Balkana, nakon čega se usluga prenosa podataka blokira do sljedećeg obračunskog perioda, kako ne biste prouzrokovali neželjene troškove.
7. Ukoliko i dalje imate potrebu za korišćenjem mobilnog interneta u regionu Zapadnog Balkana, možete kao i do sada da aktivirate jednu od dostupnih internet ili roming NET tarifnih opcija putem www.mtel.ba, mobilne aplikacije m:go ili servisa Moj meni.
8. Nakon što se vratite u svoju matičnu mrežu, nastavljate da koristite mobilni internet u okviru bonusa u svom paketu ili u okviru kupljene tarifne opcije, bez bilo kakvog dodatnog podešavanja. Preporuka je jedino da na svom uređaju isključite prenos mobilnih podataka u romingu.
9. U svakom trenutku, stanje svog računa kao i dostupnog mobilnog interneta najlakše i najbrže možete da provjerite putem aplikacije m:go.
Ukoliko još uvijek niste, preuzmite m:go aplikaciju na App Store, Google Play ili AppGallery.