Instagram traži svoju novu dušu, a to u praksi znači traženje kako biti konkurentniji TikTok-u. I onda se to pretvori u kopiranje najvećeg konkurenta…
Neki korisnici Instagram-a već su mogli vidjeti novu testnu verziju ove društvene mreže u kojoj je feed u full screen modu. Kada otvore Instagram aplikaciju, korisnici odmah vide vertikalni sadržaj preko čitavog ekrana.
Objave koje se pojavljuju preko cijelog ekrana, dok se na njihovom vrhu nalaze komentari, natpisi, lajkovi i druge funkcije, prema riječima predstavnika Instagram-a treba da sadržaj istaknu u prvi plan i centar pažnje.
Traka sa storijima trebalo bi da se prikazuje nakon što počnete da skrolujete objave na feed-u, na vrhu ekrana.
Pošto se Instagram sve više profiliše kao platforma za online trgovinu na kojoj će mnogi predstavljati svoje proizvode, a korisnici moći da ih naručuju, zanimljivo je i da će dugme za to biti dostupno na dnu ekrana, a tu će biti dostupne i opcije za pretragu, Reels i sopstveni profil korisnika. Obavještenja, poruke i nove funkcije postova ostaju na vrhu.
Sve ove promjene trenutno su dostupne malom broju korisnika. Za većinu bitna promjena će biti to što će morati početi da „razmišljaju“ u slikama i videima koji će biti u omjeru 16:19, što je promjena u odnosu na dosadašnju karakterističnu razmjeru slika na Instagram-u.