Borba za korisnike između Instagram-a i TikTok-a na bojnom polju kratkih videa dobija novu epizodu. Instagram je odlučio da spusti rejting onim videima za koje je očito da su napravljeni za druge društvene mreže.
U Instagram-u su nove promjene iskomunicirali vrlo ugađeno, naglašavajući da je važno istaći one koji stvaraju originalan sadržaj te njima dati na značaju u odnosu na one koji kopiraju sadržaj od drugih.
To lijepo zvuči, ali ima i drugu stranu. Većina majstora kratkih videa snime ih na TikTok-u, potom ih skinu i objave kao Instagram Reels, stvarajući sadržaj i za pratioce na toj mreži. Vidljivo je da na videu ostaje „pečat“ TikTok-a.
Upravo su oni koji tako stvaraju video zapise pitali kako će se u njihovom slučaju razlikovati šta je stvaralaštvo, a šta kopiranje, ali ništa jasnije od „vidjećemo uskoro“ nije izvučeno kako zaključak. Iz Instagram-a poručuju da je „teško identifikovati originalnost“ i da će platforma „učiti tokom vremena“.
Sve dok ne bude jasnije kako će se ustailiti nova praksa, ovaj potez bi se takođe mogao tumačiti kao taktika za dalje ubjeđivanje ljudi da ne dijele video snimke sa platformi kao što je TikTok na Reels-u. Prosto, TikTok u ovoj trci pobjeđuje skoro svuda, a Reels je superpopularan tek u Indiji, ali baš iz razloga jer je tamo TikTok – zabranjen.
Što se tiče ostalih novina, obilježavanje proizvoda postalo je dostupno svim korisnicma, a tu su i poboljšane oznake za korisnike koji se mogu bolje identifikovati kroz ponuđene kategorije.