Borba koju Instagram vodi sa TikTok-om donosi sve više poboljšanja i nove usluge.
Korisnici ove društvene mreže moći će da podese automatske titlove za video koji se pojavi u Instagram feed-u, što je opcija koju TikTok ima skoro već godinu dana.
Automatski prevodi su bili jedna od opcija koje je zajednica korisnika najviše tražila i oni će sada biti podešeni za one koji imaju status kreatora, koji će ih moći dodati u svim elementima aplikacije, uključujući i Reels.
Nova opcija je prije svega usmjerena na ljude koji imaju probleme sa sluhom, kojima će značajno povećati pristupačnost ove društvene mreže. Ipak, smatra se da oni neće doći dobro samo njima.
Ovo bi trebalo da pomogne ljudima koji jednostavno više vole da gledaju video sa isključenim zvukom. Tako oni sada više nećete morati da mijenjate jačinu zvuka i da privlače pažnju drugih tokom tog procesa, samo da bi razumjeli šta neko govori.
Sve ovo bi moglo da promijeni navike korisnika na Instagram-u, jer se očekuje da će sada više njih odmah pogledati video umjesto da ga skroluju ili odluče da ga sačuvaju za kasnije. Pošto će titlovi ostvarivati prvi kontakt i inicijalnu pažnju, veća je vjerovatnoća da će se to desiti odmah.
To će pomoći kreatorima da maksimizuju gledanost i lakše izgrade svoju publiku, a to je dobra vijest za statistiku pregleda. Veći kapacitet gledanja i provedenog vremena na ovoj društvenoj mreži svakako bi bio veoma poželjan efekat velike promjene koju donose automatski titlovi.
Automatski generisani titlovi će u početku biti dostupni na 17 „odabranih“ jezika, ali se očekuje da se taj broj proširuje. Vještačka inteligencija koja stoji iza njih neće biti besprijekorna, barem ne u početku, ali tvorci očekuju da će se kvalitet poboljšavati kako AI bude učila kroz vrijeme.