Instagram će sačuvati imidž mreže bez dugih snimaka

Iako je bilo mnogo spekulacija da će Instagram fokus sa kratkih prebaciti na duže video snimke, izgleda da od toga neće biti ništa.

Šef Instagrama Adam Mosseri je to potvrdio. Pojasnio je da mreža nema u planu da mijenja svoj zaštitni znak, odnosno dosadašnju praksu koja korisnicima omogućava da svoju kreativnost pokažu kroz kraće video snimke.

Uvođenjem promjene u vidu prelaska na duže videe narušilo bi ključni identitet platforme u procesu povezivanja ljudi sa prijateljima, ističe Mosseri.

S druge strane, objavljivanje dužih videa na feed-u tehnički je moguće, ali kompanija ne želi da to promoviše i da korisnike usmjerava u tom pravcu.

Mosseri ističe da je osnovni cilj platforme i dalje isti – da korisnicima omogući da se povezuju sa ljudima i da svoja interesovanja i afinitete ispoljavaju kroz formu kratkog videa.

Upravo to što korisnici još uvijek uživaju u mogućnostima i specifičnostima koje nudi ova mreža je jedan od razloga zbog čega ne žele da eksperimentišu i prebacuju se na video snimke dužeg formata.