Google je predstavio alat Help me organize, koji pomaže u organizovanju tabela u njihovoj aplikaciji Sheets.
Ova nova funkcija, koja je trenutno u fazi testiranja u okviru programa Workspace Labs, predstavlja još jedan korak kompanije ka unapređenju AI proizvoda.
Na desnoj bočnoj traci prozora u Sheets aplikaciji postoji opcija “Pomozi mi da organizujem” koja omogućava generisanje nove tabele sa zaglavljima kolona i primjerom sadržaja. Korisnici mogu tražiti od aplikacije da napravi planer putovanja ili tabelu za praćenje zadataka.
Kako bi se postigao bolji rezultat, Google savjetuje korisnicima da unesu zahtjeve ili instrukcije umjesto pitanja u bočnu traku. Nakon unosa zahtjeva, korisnik može kliknuti na dugme “Kreiraj”, a AI funkcija će generisati prijedlog tabele koji korisnik može pregledati. Ukoliko korisnik nije zadovoljan, ima opciju da izmijeni svoj zahtjev kako bi tabela bila bolje prilagođena.
Važno je napomenuti da će biti dostupna i opcija “Kreiraj novu verziju” nakon pregleda prvobitnog prijedloga, koja će omogućiti korisniku da izmijeni tabelu ili ukloni prvobitni prijedlog. Kada korisnik bude zadovoljan verzijom tabele, može je ubaciti u aplikaciju klikom na opciju “Ubaci”.
Ova nova AI funkcija, ukoliko se usvoji i postane dostupna svim korisnicima, pružaće korisnicima mogućnost jednostavnijeg i efikasnijeg kreiranja i organizovanja tabela u Sheets aplikaciji.