Google Maps uvodi nova stroga pravila u borbi protiv lažnih recenzija, koja uključuju upozorenja korisnicima i blokiranje poslovnih naloga.
Čitanje recenzija na ovoj platformi postalo je uobičajeno prije nego što posjetimo neko mjesto, a kako bi obezbijedio da one vjerno prikazuju stvarna iskustva korisnika, Google je odlučio da preduzme mjere protiv poslovnih profila koji pokušavaju da poboljšaju svoj ugled putem lažnih recenzija.
Nova pravila i ograničenja su uvedena u okviru Google-ove politike protiv lažnog angažovanja, a prekršioci će se suočiti s kaznama kao što su privremeno uklanjanje recenzija, onemogućavanje novih ocjena i postavljanje upozorenja na profilima koji krše pravila. Ove promjene su već primjetne u Velikoj Britaniji, a uskoro se očekuje njihova globalna primjena.
Prema novim pravilima Google Maps-a, sve recenzije moraju predstavljati stvarna iskustva korisnika s određenom kompanijom ili proizvodom. Google strogo zabranjuje poslovnim profilima da objavljuju obmanjujući sadržaj ili da podmićuju korisnike popustima, novcem ili besplatnim uslugama u zamjenu za pozitivne recenzije.
Google koristi kombinaciju vještačke inteligencije i ljudskih moderatora kako bi identifikovao i uklonio lažne recenzije na platformi. Ineče, Google je prošle godine uklonio desetine miliona lažnih recenzija i uveo sankcije za više od 100.000 korisnika koji su prekršili pravila platforme.