Kompanija Instagram često iznenadi novinama u svojoj aplikaciji te je i ovoga puta situacija slična.
Naime, trenutno su inspirisani onim što nudi servis kompanije Google, a to je njihova mapa.
Da bi unaprijedili postojeću mapu na Instagram-u te kako bi ona bila još korisnija, nova podržava pretrage i filtere, omogućava da istražite atraktivne lokacije i restorane direktno iz aplikacije.
Tako ažurirana mapa sadrži objave i priče koje su označili sami korisnici i biće vidljive sve dok je profil korisnika javan. Takođe, mapa ostavlja prostora za opciju Explore, gdje možete ukucati bilo koji grad, objekat ili slično, a rezultati se automatski prikazuju na mapi. Pritiskom na tagovane lokacije na story objavama i feed-u daje mogućnost istraživanja kao što podržava i hashtag pretrage.
Mapa će koristiti ikonice Instagram-a kako bi bile označene lokacije određene atrakcije te će na taj način vizuelno omogućiti pretraživačima da kliknu i pregledaju objave i story-e ili posjete stranicu željene lokacije.
Platforma Instagram i ovoga puta ide korak dalje ka unapređenju svojih usluga i na taj način zadržava titulu centralne aplikacije za umrežavanje, online druženje, putovanje i slično.