Borba za tržišnu poziciju među aplikacijama koje služe za komunikaciju jedna je od najvećih što se tiče tehnoloških kompanija.
Stoga svaka od njih pokušava donijeti nešto što će ih izdvojiti u odnosu na konkurenciju ili im omogućiti da zadrže relevantnost kako ih konkurencija ne bi „sažvakala“.
Messenger aplikacija izrodila se iz Facebook privatnih poruka i u startu je imala najširu bazu kada su započinjali svoj samostalan hod. I od tada je predstavlja veoma popularan način za obavljanje glasovnih i video poziva kod korisnika širom svijeta, ali je i dalje sklona novinama.
Posljednje dolaze u dizajnu tako da omoguće lakše pronalaženje tastera za pozivanje. U okviru funkcijskog bara u dnu aplikacije biće dodat tab za glasovne i video pozive, uz Chats, Stories i People tabove. Novi tab će se otvarati u listu korisnikovih kontakata.
Izmjena je prilično suptilna, ali pokazuje namjeru da Messenger želi da se preoblikuje u aplikaciju za slanje poruka i pozivanje u stilu Viber-a ili Telegram-a. Prema navodima kompanije Meta, matične firme u kojoj su Facebook, Instagram i WhatsApp, glasovni i video pozivi u okviru Messenger-a su zabilježili rast od 40 procenata od početka 2020. godine.
Takođe, saopšteni su planovi da end-to-end enkripcija postane podrazumijevana za Facebook i Instagram do kraja 2023. godine. Takođe, Meta je dodala i veliki broj AR efekata u svoje video pozive, omogućavajući korisnicima da eksperimentišu sa filterima, maskama i animacijama.