Prateći preferencije korisnika, Meta neprestano uvodi poboljšanja u svoje aplikacije, a jedna od njih su i “vizit karte” u Instagram-u.
Ova nova funkcija je nedavno predstavljena, a korisnicima Instagram-a omogućava da kreiraju digitalne “vizit karte” profila koje mogu da koriste za promociju svog naloga na društvenim mrežama.
Logično je da će naročito korisna biti onima koji Instagram koriste za reklamiranje biznisa, ali svakako i korisnicima koji isključivo žele da na jedinstven način podijele svoj profil sa drugima i unaprede svoju online prisutnost.
Pomenuta digitalna kartica podrazumijeva vaše korisničko ime i QR kod koji drugi mogu skenirati kako bi brzo došli do vašeg profila. Tu možete dodati linkove ka svom sajtu, online prodavnici ili bilo čemu drugom što želite da predstavite publici, ali i fotografije, pa i muzičke numere koje će se prikazivati na vašoj kartici.
Za dodatnu personalizaciju, tu je mogućnost dodavanja fotografije, lične ili one koja može biti povezana sa vašim djelatnošću, odnosno biznisom.
Svoju “vizit kartu” na Instagram-u možete napraviti ovako:
1. Otvorite Instagram aplikaciju
2. Idite na opciju “Share Profile” i kliknu na ikonu olovke u gornjem desnom uglu.
Na taj način možete prilagoditi karticu po svojoj želji, dodajući sadržaj koji vam je važan ili zanimljiv, što znači da imate potpunu slobodu da je personalizujete po svom.