Platforma za blogove želi da bude konkurent TikTok-u

U svjetlu moguće zabrane TikTok-a u SAD-u, druge platforme planiraju kako da se takmiče za privlačenje TikTok kreatora, influensera i njihovih pratilaca.

Substack, poznat po distribuciji većih long-read tekstova i blogova u formi njuzleter biltena, najavio je osnivanje “studija za kreatore” koji će ponuditi besplatnu promociju i druge pogodnosti onima koji svoje TikTok kanale prebace u Substack zajednicu.

Ovaj potez je dio šire strategije Substack-a da se proširi djelovanje izvan tekstualnih biltena, nudeći alternativu platformama koje se oslanjaju na oglašavanje, a koje često nisu pouzdani partneri kreatorima sadržaja.

Substack-ova vizija stvaranja povoljnijeg okruženja za kreatore od trenutno dostupnih još uvijek nije potpuno razjašnjena, ali planiraju regrutovati grupu TikTok influensera kojima će pružiti PR podršku i pomoć u kreiranju sadržaja.

Učesnici ovog programa će moći nastaviti s objavljivanjem na drugim platformama, no Substack želi da postane njihova primarna platforma za “premium sadržaj”.

Substack nije jedini koji se nada da će iskoristiti neizvjesnost oko TikTok-ove budućnosti u SAD-u; YouTube i Instagram već su u pripravnosti, s boljom početnom pozicijom za privlačenje kreatora. Ova dinamika ukazuje na stalnu borbu platformi za digitalni prostor i uticaj u svijetu društvenih medija.