Pitanja iz inboksa – Kako da produžim ugovor?

VAŠE PITANJE: Jedno pitanje – ja sam preplatnik m:tel-a pa me zanima koliko prije mogu produžiti ugovor kod vas?

M:TEL ODGOVOR:

Poštovani,

Novi uređaj možete uzeti 3 mjeseca prije isteka ugovora. Putem Facebook-a nemamo uvid kad Vam tačno ističe ugovor, pa je potrebno da pozovete korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000.

 VAŠE PITANJE: Gdje mogu pronaći uslove za prijavu na APP takmičenje?

MTEL ODGOVOR:

Poštovani,

Na sajtu apptakmicenje.mtel.ba možete pronaći sve informacije o ovogodišnjem, ali i o svim prethodnim APP takmičenjima kao i o Regionalnim APP izazovima.

 VAŠE PITANJE: Zanima me kako mogu uzeti telefon na rate?

Poštovani,

Da biste kupili mobilni uređaj na rate potrebno je da budete korisnik nekog od naših paketa pretplate ili paketa integrisanih usluga koji sadrži uslugu mobilne telefonija. Prilikom sklapanja ugovora postoje određene ulazne procedure koje važe za potpuno nove korisike. U zavisnosti od uređaja koji se naručuje potrebno je da se unapred uplati određeni avans, koji se izračunava zavisno od uređaja koji želite da kupite.

Za više informacija možete pozvati korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000 ili posjetiti mtel prodajno mjesto.

VAŠE PITANJE: Jedno pitanje – ja sam preplatnik m:tel-a pa me zanima koliko prije mogu produžiti ugovor kod vas?

M:TEL ODGOVOR:

Poštovani,

Novi uređaj možete uzeti 3 mjeseca prije isteka ugovora. Putem Facebook-a nemamo uvid kad Vam tačno ističe ugovor, pa je potrebno da pozovete korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000.

 VAŠE PITANJE: Gdje mogu pronaći uslove za prijavu na APP takmičenje?

MTEL ODGOVOR:

Poštovani,

Na sajtu apptakmicenje.mtel.ba možete pronaći sve informacije o ovogodišnjem, ali i o svim prethodnim APP takmičenjima kao i o Regionalnim APP izazovima.

 VAŠE PITANJE: Zanima me kako mogu uzeti telefon na rate?

M:TEL ODGOVOR:

Poštovani,

Da biste kupili mobilni uređaj na rate potrebno je da budete korisnik nekog od naših paketa pretplate ili paketa integrisanih usluga koji sadrži uslugu mobilne telefonija. Prilikom sklapanja ugovora postoje određene ulazne procedure koje važe za potpuno nove korisike. U zavisnosti od uređaja koji se naručuje potrebno je da se unapred uplati određeni avans, koji se izračunava zavisno od uređaja koji želite da kupite.

Za više informacija možete pozvati korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000 ili posjetiti mtel prodajno mjesto.