Na dinamičnom tržištu društvenih mreža kompanije se često nadmeću kako bi privukle korisnike i poboljšale svoje platforme.
Implementacija novih opcija postala je norma, a često se inspiracija za tim inovacijama crpi iz konkurencije.
Nedavno su potvrdili interna testiranja nove opcije koja bi mogla biti kontraodgovor na TikTok, i to preuzimanjem obrasca koji je karakterističan za YouTube.
Kao odgovor na TikTok-ov format kratkih video snimaka, Instagram je već lansirao opciju poznatu kao “Reels” na kojoj korisnici mogu dijeliti video snimke do tri minuta.
Međutim, Instagram sada testira opciju koja bi omogućila korisnicima da objavljuju video snimke koji traju čak 10 minuta. Ova promjena omogućila bi Instagramu da se takmiči s YouTube-om, koji je poznat po dugim video sadržajima.
Trenutno, Instagram interno testira ovu opciju i ona nije dostupna svim korisnicima. S obzirom na TikTok-ovu popularnost i njegovu konkurenciju s Instagram-om, nije iznenađujuće očekivati da će Instagram uskoro proširiti testiranje na sve korisnike kako bi ostao konkurentan na tržištu kratkih video sadržaja.