Spotify uvodi nove opcije za podkastere

Spotify najavljuje značajna poboljšanja usmjerena na kreatore u oblasti podkasta. Ova nova faza donosi niz ažuriranja koja će omogućiti podkasterima da personalizuju svoje emisije i dobiju detaljnu analitiku o svojoj publiku.

Najznačajnije promjene uključuju mogućnost podkasterima da prilagode svoju stranicu emisije. To znači da će moći da istaknu određene epizode, promovišu druge podkaste i prikazuju promotivne banere za svoj plaćeni sadržaj. Ovo će podkasterima omogućiti veću kontrolu nad načinom na koji se pojavljuju pred publikom.

Spotify će, takođe, pružiti detaljne analize podacima o pojedinačnim epizodama, uključujući izvore utisaka i trendove. Ova funkcija pomaže podkasterima da bolje razumiju kako se njihova emisija ponaša među slušaocima.

Osim toga, Spotify planira da omogući podkasterima da se bolje promovišu, povezujući se sa društvenim medijima, ističući svoj rad na platformi. Takođe će im biti omogućeno da koriste različite audio pregledače kako bi poboljšali svoj feed na Spotify-ju.

Planirana je tokom jeseni i nova analitika monetizacije, pa će autori koji zarađuju putem automatizovanih oglasa, oglasa i pretplata na podkast moći da izmjere učinak ovih kampanja.

Ova ažuriranja ukazuju na to da Spotify ozbiljno razmatra potrebe i zahtjeve kreatora podcasta, pružajući im više kontrole i bolju analitiku.