Company of Heroes je izdanje koje je privuklo mnoge ljubitelje igara u RTS žanru i to s razlogom. Već ranije je ova franšiza privukla sve one fanove perioda Drugog svjetskog rata, a sada su igrači dobili i treći nastavak koji ih vodi na frontove koje nisu dotakli u prethodnim djelovima.
U vrijeme kada je RTS žanr bio u krizi i već odavno se svelo na gotovo isključivo multiplayer iskustvo, Company of Heroes je dao igračima fenomenalnu kampanju i storyline vrijedan pažnje. Iako nije riječ o nobelovskoj priči, priča je sasvim pristojna za igru koja se bavi periodom koji je već ispričan. Način na koji su u RTS igrama približili svaku jedinicu i sveli je na lični odnos sa igračem bio je nešto slično samo Blizardovim strategijama, piše Goodgame.hr.
Treći nastavak igre nas vodi na frontove koje nismo dotakli u prethodnim djelovima. Prije svega, tu je kampanja u Africi, u kojoj igramo na njemačkoj strani sa ni manje ni više nego Pustinjskom Lisicom lično. Rommel je vjerojatno najpoštovaniji general Trećeg rajha i jedan od najvećih taktičkih genija, pa je odluka da se Njemačka predstavi sa afričkim frontom jedina ispravna.
S druge strane, savezničke trupe vodimo kroz napad na Italiju. I to su dvije kampanje koje imamo u igri. Prostora za eventualni update, DLC ili kakav god dodatak svakako ima, tako da je lako moguće da u nekoj budućnosti stigne još nekog dodatnog sadržaja.
Kampanja na sjeveru Afrike je standardno odrađena kao i u svim dosadašnjim djelovima Company of Heroesa. Misije se redaju jedna za drugom i svaka je kao manji ili veći skirmish u kojem moramo da ispunimo određene ciljeve. Pobjedama napredujemo dalje i gazimo ka konačnom trijumfu u ratu.
Naglasak je stavljen na upravljanje oklopnim jedinicama, jer je Rommel bio poznat po ratovanju sa oklopnim brigadama i korištenju materijala, a ne ljudstva, da bi došao do rezultata.
Drugi dio kampanje događa se u Italiji. Italijanska kampanja uvodi novu dimenziju, globalnu mapu zasnovanu na potezu koja omogućava igračima da biraju gdje i kako da napadnu. Balans između strategije zasnovane na potezima i okršajima je dobro urađen.
Sveukupno igra uspijeva da održi lični pristup svakoj jedinici koju kontrolišemo. Sve u svemu, igra je dobro napravljena i vrijedna je igranja.
Ocjena je 7.3 i to prema tri kriterijuma: prezentaciji, igrivosti i atmosferi. Prezentacija igre dobila je ocjenu 6, što ukazuje na to da bi mogla biti bolje izvedena i prezentovana. Igrivost je ocijenjena sa 8 jer nudi uzbudljivo i zabavno iskustvo igranja. Atmosfera igre takođe je ocijenjena s 8, što ukazuje na to da igra stvara zanimljivu i uvjerljivu atmosferu.
Kao plus igre, navedeno je da se radi o staroj igri “COH” (Company of Heroes) s novim sadržajem, što bi moglo privući one koji su već uživali u prethodnim verzijama igre. Kao minus igre navedeno je da je igra izašla prekasno, što može uticati na njen uspjeh na tržištu.