Pitanja iz inboxa – 14.01.2021.

Spremili smo za vas kratki pregled najčešće postavljenih pitanja i njihovih odgovora.

VAŠE PITANJE: Pozdrav, kako se obračunavaju popusti na navedene cijene tarifa?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, navedene ponude uz popust se obračunavaju korisnicima koji ne kupuju uređaj i vrijede uz ugovor sa minimalnim periodom trajanja od 24 mjeseca. Navedene cijene su sa uračunatim PDV-om. Više o uslovima korišćenja usluga/paketa usluga možete pronaći ovdje ili na m:tel prodajnom mjestu ili pozivom na 0800 50 000.

VAŠE PITANJE: Kada će biti izvlačenje pobjednika za trenutnu nagradnu igru?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, izvlačenje nagradne igre „Telefon uzmi, auto preuzmi“  biće organizovano 25. februara 2022. godine u direktnom prenosu na programu RTRS-a.

Učešće u nagradnoj igri je još uvijek moguće i to do 24. februara 2022. kupovinom jednog od OnePlus telefona iz m:tel ponude i uz neku od Pretplata tarifa.

VAŠE PITANJE: Gdje mogu vidjeti sve dostupne kanale na m:SAT?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, spisak svih kanala možete pronaći na linku. Odnedavno, svim m:SAT korisnicima su dostupni i HRT1, HRT2, HRT 3 i Nova BH TV kanali.

Gledajte m:SAT bilo gdje u BiH sa preko 150 najboljih sportskih, filmskih i zabavnih TV kanala!

VAŠE PITANJE: Kako mogu aktivirati mobilni internet u romingu?

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, da biste u zemljama regiona nesmetano mogli da koristite mobilni internet potrebno je da:

  1. U podešavanjima na vašem telefonu, u dijelu „mobilni podaci“ provjerite ili korigujete APN. Za postpaid korisnike APN je mtelsmart, a za prepaid korisnike je mtelfrend.
  2. Provjerite da li ste na svom uređaju uključili opciju prenos podataka u romingu.
  3. Pozivom m:tel kontakt centra provjerite da li ste u prethodnom periodu zatražili od vašeg operatera da vam isključi uslugu mobilnog interneta, odnosno prenosa podataka u romingu.
  4. Podesite automatsko biranje mreže ili ulaskom u jednu od zemalja odaberite ručno mrežu dostupnih operatera.