Poštovani korisnici, ovim putem Vas želimo obavijestiti o mogućim kašnjenjima u isporuci naručenih uređaja putem webshop-a uzrokovanim povećanim obimom posla i organizaciji u toku trajanja Covid-19 pandemije.
Marljivo radimo od februara 2020. godine na ovim preprekama i nastojimo da budemo u toku sa promjenjivom situacijom sa isporukama širom svijeta, vjerujući da u saradnji sa našim partnerima možemo obezbijediti što bržu isporuku narudžbi.
Trudimo se da redovno pratimo stanje uređaja u svakoj od poslovnica, ali zbog ograničenih uslova za rad usljed postojeće COVID-19 pandemije, a velikog broja svakodnevnih zahtjeva korisnika, komunikacija može biti otežana.
Takođe, nastojaćemo da ovu stranicu ažuriramo najnovijim informacijama koje imamo na raspolaganju od naših partnera u vezi sa kašnjenjima i informišemo Vas blagovremeno o novonastalim okolnostima.
Kao društveno – odgovorna kompanija, u cilju nam je da ispoštujemo sve vanredne mjere i brinemo za bezbjednost kako naših zaposlenih, tako i korisnika. Zbog toga vas pozivamo da ostanete odgovorni, te da u što većoj mjeri koristite online servise kompanije m:tel kako bismo smanjili fizički kontakt i izlagali sebe i druge potencijalnom riziku. Ostanite odgovorni i ostanite kod kuće, jer sve uređaje možete naručiti online.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem besplatnog poziva kontakt centra na 0800 50 000 (privatni korisnici) ili 0800 50 300 (poslovni korisnici).
Zahvaljujemo Vam se na strpljenju i razumijevanju.
m:tel – imate prijatelje!