I ovog petka su tu neka od vaših pitanja iz inboxa, ali i odgovori koji se tiču pojedinih m:tel usluga:
VAŠE PITANJE: Pozdrav, mogu li prebaciti svoj broj sa druge mreže bez da ga mijenjam?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, naravno, imate mogućnost prelaska sa druge mreže na m:tel, kao i opciju zadržavanja broja. Jedan od uslova je potvrda o izmirenim dugovanjima koju dobijate od Vašeg trenutnog operatera. Nakon toga, možete posjetiti najbliže prodajno m:tel mjesto, te se obratiti zaposleniku u poslovnici, koji će sa zadovoljstvom odgovoriti na Vaša pitanja ili jednostavno pozovite korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000.
Uz izbor tarife koja Vam najviše odgovara, imate pravo i na kupovinu mobilnog telefona na rate. Našu preporuku tarife i uređaja možete pronaći na linku.
VAŠE PITANJE: Imate li još uvijek telefone za 1KM?
M:TEL ODGOVOR: Poštovana, u m:tel ponudi uvijek možete pronaći neki od sjajnih mobilnih uređaja koji su na akciji, te ih kupiti za samo 1KM.
Iz trenutne ponude izdvajamo TCL T10L i ZTE Blade A7 (2019).
Iskoristite akciju i kupite svog favorita putem m:tel webshopa, jer je dostava na kućnu adresu besplatna. Za više o specifikacijama uređaja, ali i kompletnoj ponudi, posjetite naš web sajt.
VAŠE PITANJE: Mogu li uzeti paket internet i kablovska na godinu dana?
M:TEL ODGOVOR: Poštovani, imate mogućnost potpisivanja ugovorne obaveze sa minimalnim periodom trajanja 12 mjeseci, ali u tom slučaju plaćate priključak (cijena priključka zavisi od paketa koji se instalira).
Za zasnivanje pretplatničkog odnosa potrebno je da se obratite na Vama najbliže m:tel prodajno mjesto, sa važećim identifikacionim dokumentom, ili možete pozvati korisnički servis na besplatan broj 0800 50 000. Za više informacija posjetite naš web sajt.
VAŠE PITANJE: Možete li mi reći šta tačno podrazumijeva usluga Smart Home?
M:TEL ODGOVOR: Poštovana, m:tel Smart Home je pametni sistem putem kog pratite i kontrolišite uživo sve što se dešava u Vašem domu, bez obzira gdje se nalazite. Uz ovo rješenje ne morate razmišljati o tome da li ste ugasili peglu ili ringlu, jer Vam pored praćenja situacije u domu na daljinu, omogućava i senzorno praćenje pokreta, klime, vode ili dima. To Vašu kuću čini sigurnijom od potencijalnih provala, poplava ili požara.
Paket opreme čini centralna jedinica, pametna utičnica, kamera, senzor za vrata/prozore i mobilna aplikacija. Instalacija je veoma jednostavna, brza i bez kablova. Odgovarajuću aplikaciju za mobilni uređaj možete preuzeti na Google Play Store ili App store.
Iskoristite promotivnu ponudu i prvih šest mjeseci pretplatu na ovu uslugu plaćajte po cijeni od samo 0,99 KM. Smart Home uslugu možete naručiti putem zvaničnog sajta na linku, a cijena paketa opreme je već od 99 KM.